IMG_3666.jpg

De koffieochtenden zijn een ontmoetingsplaats voor voornamelijk christenvrouwen uit Wapenveld (en omgeving), maar ook mannen zijn van harte welkom! Het doel van deze ochtenden is: ‘Het elkaar bemoedigen vanuit Gods Woord’.

Elke ochtend heeft een thema. Aan de hand van de Bijbel wordt dit thema verder uitgewerkt, meestal door een gastspreker. Behalve tijd voor Bijbeluitleg, maken we ook veel ruimte voor onderling contact. Dit onder het genot van een kopje koffie of thee, vandaar de naam koffieochtenden. De ochtenden dragen een informeel karakter. Op de meeste ochtenden is de cadeautafel van Woord en Daad aanwezig en is er volop tijd om hier te kijken en te kopen.

Wanneer? Zie voor data en sprekers de 'Seizoenagenda' en de pagina in rubriek 'Agenda uitgelicht'.

Waar?
In de grote zaal van het kerkelijk centrum, Kerkstraat 2a, 8191LV Wapenveld.

Tijden? We beginnen om 9.30 uur en het eindigt om 11.30 uur.

Neem uw kinderen gerust mee. Zijn er meer kinderen dan regelen we oppas in een aparte zaal.
Wilt u opgehaald worden voor een koffieochtend? Neem dan contact op met één van de commissieleden.

U en jij bent hier van harte welkom!

Commissie
Mieke van der Rhee, contactpersoon, tel. 447 85 08   E-mailadres op de pagina 'Overige E-mailadressen'
Femmie Boerdam, tel. 447 96 10
Janneke Bijsterbosch, tel. 447 02 12