IMG_3666.jpg

De websitewerkgroep draagt de zorg voor het actueel houden van de website.

Voor het actueel houden, is het noodzakelijk dat alle besturen, werkgroepen en commissies binnen de gemeente en gemeenteleden tijdig kopij aanleveren. De gegevens voor de rubriek 'Agenda uitgelicht' en de 'Agenda' willen wij graag uiterlijk 3 weken voor de datum van uitvoering ontvangen.

Hebt u of heb jij tips en ideeën voor de verdere invulling van de website? Twijfel niet en stuur een berichtje! Dan kan de werkgroep deze ideeën benutten bij de verdere inrichting van de website.

Een ieder die inmiddels al gehoor heeft gegeven aan onze oproep willen wij graag hartelijk bedanken voor zijn of haar bijdrage!

Alle kopij kan worden verstuurd naar ons mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Website werkgroep
Ferdi van Guilik, voorzitter, tel. 06 12 31 38 66,  E-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
Jolanda van Duren, secretariaat / agenda, tel. 447 98 43 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 
Mark van der Beek, redacteur hoofdrubrieken (4) op de homepage, telefoon 06 15 8 79 00
Jan Neeleman, redacteur info pagina en algemene pagina's, tel. 447 90 33