IMG_3666.jpg

Samen eten om elkaar te ‘Ont-moeten’.  Alle data inzien? Ga naar de seizoensagenda.
Samen aan tafel is vaak een plek van ontmoeten en van gezelligheid.
Een plek om samen de dag door te nemen, praten over wat je bezighoudt, lachen om grappige dingen en zo met elkaar mee leven.
En dat is nu precies wat wij ook graag willen, samen met u en met jou!

Voor wie is nu eigenlijk Ont-moeten, vraagt u zich misschien wel eens af. Het is voor iedereen die het leuk vindt om samen met anderen de maaltijd te gebruiken. Veel van onze bezoekers zitten iedere dag alleen aan tafel. Wat is het dan leuk om een avond samen met anderen aan tafel te zitten. Samen de dag door te nemen, samen te praten over dingen die ons bezighouden, samen te lachen en samen met elkaar mee te leven. En dit alles al genietend van een maaltijd die door diverse mensen is voorbereid en klaargemaakt. Maar zeker zijn ook (oudere) echtparen, die het prettig vinden als er eens voor hen gekookt wordt en het gezellig vinden andere mensen te spreken, hartelijk welkom! We zullen dan (bij te veel aanmeldingen) rouleren.

Dus weet u iemand (buur, vriend, familie) die vaak alleen aan tafel zit, vraag hem/haar mee naar Ont-moeten.

Een keer in de maand (we hopen in oktober weer te beginnen) samen een lekkere gezonde warme maaltijd eten met soep voor of een toetje na!
Waar?       In het kerkelijk centrum aan de Kerkstraat 2a.
Begin?      Om 17.45 uur is de zaal dan open en we beginnen om 18.00 uur
Afsluiting? Rond 20.00 uur sluiten we af met dankgebed.

Daarna is iedereen vrij om te gaan ... maar we vinden het heel gezellig als je nog even blijft voor een kopje koffie of thee en om gezellig nog wat na te praten.
Iedere avond zal er een potje staan voor een bijdrage ter bestrijding van de onkosten.

Voor meer informatie of om u aan te melden voor een avond, kunt u contact opnemen met:
Jeanet Doppenberg: 06-11 82 45 93 of Lineke Zwerus: 06-24325901

We hopen u en jou het winterseizoen te ont-moeten aan tafel !
Hartelijke groet van de Ont-moeten commissie:
Jacomien Lagemaat, Arien Borreman, Agens Leurink, Jeanet Doppenberg, Alie Rorije en Lineke Zwerus