Zoals waarschijnlijk bij de meesten van jullie wel bekend is, doen we al jaren mee aan de Nacht van Gebed, georganiseerd door Open Doors. Ook dit jaar hopen we weer mee te bidden voor vervolgde broeders en zusters. Dit gaat plaatsvinden op D.V. vrijdagavond 31 mei in het kerkelijk centrum. Wij hopen dit jaar ook een spreker van Open Doors te mogen ontvangen. Nadere berichtgeving over tijden etc. volgt nog.

Vorig jaar is opnieuw gebleken dat ook alleen aanwezigheid al enorm bemoedigd is voor ons, voor jezelf en voor onze vervolgde broeders en zusters. Kun je alleen een deel van de avond aanwezig zijn? Ook dan ben je van harte welkom.
Graag zouden wij zien dat jullie enthousiast worden en ook anderen van buiten onze kerk mee willen nemen. Omdat wij dit jaar een spreker hebben zal er een bus staan voor de onkosten.

Wij hopen velen van jullie te mogen ontvangen.

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met: Bertus Visser