De jeugdraad organiseert op donderdag 11 april een gezellige spelletjesavond voor senioren in het Kerkelijk Centrum.
Alle senioren (65+ of hoe oud u zich voelt) van de gemeente zijn van harte welkom.

Waar? Kerkelijk centrum aan de Kerkstraat
Wanneer? Donderdag 11 april
Begin? 19:30 uur
Afsluiting? Ongeveer 21:00 uur

We zouden het fijn vinden als u zich hiervoor aanmeldt. Dat kan door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (als dat niet lukt ook van harte welkom!).

De avond is met leidinggevenden van het jeugdwerk (groeiavond noemen we die) en we gebruiken deze ervaring om te groeien in het jeugdwerk. Met de leidinggevenden zullen we na deze avond nog kort evalueren en nadenken hoe we deze ervaring ook vorm kunnen geven in het club- en jeugdwerk.