leven-en-zorgen.jpg

Beste jongeren,
Nu het winterwerk 2023/2024 weer van start gaat, betekent dit dat het jeugdpastoraat na een periode van vakantie ook weer aan de slag gaat.

Het Jeugd Pastoraal Team is er voor alle jongeren vanaf 12 jaar in onze kerkelijke gemeente. Vanuit het voorbeeld wat Jezus geeft over de goede Herder, vinden we het belangrijk om naar elkaar om te zien en een luisterend oor voor elkaar te hebben. We zijn er voor je als je gewoon eens bij wilt praten, maar ook als je vragen hebt.
We streven ernaar om alle jongeren van 12 t/m 23 jaar één keer in de twee jaar te bezoeken.

We willen je op deze manier graag beter leren kennen en horen wat je van de kerk en catechisatie vindt. We willen namelijk graag dat jij je thuis voelt en graag in de kerk komt. Drie seizoenen terug zijn we gestart met het voeren van gesprekken in groepjes na de catechisatie. We doen dit op de Treffer. Dit seizoen gaan we daarmee verder en hopen we velen van jullie te spreken.

Verschillende jongeren hebben we het afgelopen winterseizoen gesproken en na de opening van het winterwerk gaan we hiermee verder. Je ontvangt hier binnenkort een uitnodiging voor. We zien ernaar uit jullie weer te ontmoeten!
Hartelijke groet, Het Jeugd Pastoraal Team (JPT)

Wat zijn JPT-ers?
- JPT-er staat voor een lid van het Jeugd Pastoraal Team.
- Een JPT-er is een gemeentelid met hart voor jongeren.
- De JPT-ers willen investeren in relaties met jongeren.

Jeugd Pastoraal Team
Mark Meuleman, contactpersoon wijk noord, tel. 06 49 49 76 89        Ga voor E-mailadres naar pagina Contact
Harold Prins,      contactpersoon wijk zuid, tel. 06 38 56 49 31           Ga voor E-mailadres naar pagina Contact
Edwin van der Beek tel. 06 18 67 70 01