Hallo allemaal,

We zijn weer begonnen met zingen! Eindelijk mocht het weer nadat we een hele lange periode moesten stoppen door het Corona-virus.

Wat was het mooi en fijn om weer samen te mogen zingen en elkaar te ontmoeten! We hebben alweer veel gerepeteerd en hebben ook een avond een zangcoach; Ida op bezoek gehad. Wat was dit leerzaam!

Inmiddels zijn we druk aan het repeteren voor concerten die we in december hopen uit te voeren. 20 december hebben we een concert met het “Mannenensemble Yaron” in de Hervormde kerk in Wapenveld. Het concert zal in het teken staan van kerst. Meer informatie volgt nog, dus volg ons op Instagram en Facebook.

Lijkt het u/jou nou ook leuk om te komen zingen? En ben je 16 jaar en ouder? Kom gerust een keer kijken op de woensdagavond om 19:30 uur in het kerkelijk centrum van de Hervormde kerk. (mannen zijn extra welkom!!)