actie op dankdagHey jij! Ben jij 12 of 13 jaar oud, dan moet je dit even lezen. Misschien ben je weleens langs geweest en misschien ook nog wel nooit. Vandaar een stukje over onze club, om jou een inkijkje te geven over wat wij allemaal doen. Wij zijn een gezellige club met leuke en enthousiaste jongeren, waardoor elke clubavond een feestje is.

Tijdens een clubavond proberen we op een ontspannen en leuke manier te leren wat God ons te zeggen heeft. Zoals onderwerpen over de Schepping en Kerk/ gemeente zijn, en dat proberen we dan in praktijk te brengen, zoals het HGJB thema zegt: Geloven is doen! Daar hebben wij een prachtig voorbeeld van, dat een aantal clubleden hebben geholpen met de voedselbankactie op Dankdag.

Naast de Bijbelstudie is er ook altijd tijd voor: gezellige kletsmomenten om leuke verhalen en dingen met elkaar te delen. Maar ook grappige spelletjes en mooie knutselwerkjes worden er gedaan en gemaakt. Op moment zijn we ook bezig met knutselactie over het mooie thema: Daarom zijn we kerk.

Dit seizoen nog niet langs geweest? Ook dan ben je de volgende clubavonden welkom! De data ’s van de clubavonden kun je vinden op de website van de kerk.

Groetjes de leiding: Christa, Mark, Gerjan

De kandelaar