Mits bekend en/of aangeleverd worden alle kerkelijke activiteiten binnen Hervormd Wapenveld in de Veluwse Kerkbode vermeld. De Veluwse kerkbode verschijnt wekelijks, tijdens de vacantieperiode 2 wekelijks.

Een ieder wordt dringend verzocht om de berichten die onze gemeente aangaan steeds vóór maandag 08.00 uur bij de redactie aan te leveren. Kopij graag per E-mail inleveren bij de redactie via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . De predikant heeft de eindredactie van de berichten van Hervormd Wapenveld.

Opgave van een nieuw abonnement via E-mail, pagina 'Overige E-mailadressen' of per telefoon bij dhr. H.Boer tel.038-447 98 52.
In geval er problemen zijn bij de bezorging graag contact opnemen met dhr. H. Boer.

Naast kerkelijke berichten is het goed een verantwoord christelijk weekblad te lezen. Deze informeren over het kerkelijk en geestelijk leven binnen de gemeenten en ons land.  Nadere informatie hierover kunt u vragen bij uw wijkouderling of  predikant.